A GYÓGYITÁS MELLÉKHATÁSAI

A GYÓGYITÁS MELLÉKHATÁSAI

miért irok?

2018. július 25. - DOKINÉNI

 32 éve vagyok orvos.Nem csak a munkám de életformámmá is vált, hogy segitsek..

A bolg irás olyan mint a naplóirás, de az öngyógyitáson túl az évtizedek alatt felgyülemlett tapasztalat a blogon átszűrve megtisztItva segIitség lehet a páciensek és az őket ápolóik számára is.

Miért kell az öngógytás? Nem könnyü segitőnek lenni.Nem könnyü naponta a fájdalommal betegségekkel szembe állni. 32 éves rutin ellenére is megérint a szenvedés, különösen a gyermekek szenvedése.Mint ahogy a katona elfárad a harcban az én lelkem is elfárad.De az én pácienseim MIND meggyogyulnak. Pesze nem azért mert varázsló vagyok, hanem mert a gyermek fül-orr-gégészet olyan szakma, hogy még a sokat betegeskedő gyermek is felnő.Hát igen meglehetősen siker orientált vagyok.

Olyan mindennapi kérdésekről fogok irni mint a cumizás, az orrfújás,és az ovodás korú gyermekek gyakori felső léguti betegségei,stb.

Kérem tartsanak velem.

.www.nopainfuleszet.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://no-pain-fuleszet.blog.hu/api/trackback/id/tr8114134193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása